<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17687906\x26blogName\x3dSefalet+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sefalet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sefalet.blogspot.com/\x26vt\x3d-656156130501613377', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazartesi, Ekim 10, 2005

Günlüğe başlangıç

"Sefalet", genelağ içinde kullandığım takma adım.Neden bu adı seçtiğim merak edilirse eğer, tam nedenini bilmesem de sanırım garip yabancı takma adları sevmiyor olmamı ve "sefalet" sözcüğünün kulağıma çok müzikal gelmesini neden olarak gösterebilirim.Ayrıca sefaleti çekmeyen varlığı bilemez deyip edebiyat parçalamakta mümkün, ama bunu yapmaya niyetim yok.Hem neden bu adı seçtiğime dair bazı şeyleri kendimin de bilmemesi hoşuma gitmiyor değil.

Hayatımda hiç günlük yazmadım yazmaya da niyetim yok.Bu günlüğü genelağ üzerinde yazdığım bazı yazıları bir araya getirmek ve onların üzerinden fikir beyanı ve alışverişi yapmak için açtım.Yararlı ve eğlenceli olması dileğiyle, Merhaba!..

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Günaydın; İlk yorumunuz benden olsun.Bana yaptığınız yardımlardan dolayı.Sefalet ismini çok beğendim.Dediğiniz gibi, sefaleti çekmeyen, varlığın kıymetini bilmez.
Yabancı takma isimleri ben de hiç sevmiyorum.Bir çok forum üyesiyim.Hep kendi orjinal ismimle katıldım.Zaten yabancı kelime ile takma isim kullananların hiç bir anlamını bulamadım.Tüm dillerde arıyorum yok.Demek ki uydurma adlar.
Günlük olayına gelince.Hiç denemedim.Geçmişin, geçmişte kalmasını isterim.Zaten hatırlanacak güzel anıları kafamda tutabiliyorum.Kime, ne için saklanır anlamam.Özelse bana ait,kimsenin bilmesi gerekmez, hele de benden sonra bilseler ne olur?
Güzel yazılarınızın devamını okumak isterim doğrusu.
Kolay gelsin.

8:59 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home